ПРИЙОМ ЗАЯВОК ЗАВЕРШЕНО

ПОЛОЖЕННЯ

Другого Всеукраїнського двотурового дистанційного конкурсу образотворчого мистецтва
«Патріотична Палітра»
Тематика та техніка виконання вільні. Усі конкурсні роботи патріотичної тематики будуть роздруковані та передані нашим ЗАХИСНИКАМ!!!


Строки проведення:

До 05 квітня (включно) 2024 року - прийом заявок.

До 15 квітня - оцінювання творчих робіт оргкомітетом конкурсу. (І тур)

До 18 квітня – оцінювання творчих робіт суддями конкурсу, після чого результати оцінювання від оргкомітету та журі підсумовуються в один загальний бал. (ІІ тур)

Від 19 квітня - інформація про результати конкурсу та членів журі на сайті конкурсу http://www.uafest.com.ua/palitra2.

Від 22 квітня по 24 квітня 2024 року - відправка онлайн комплектів (на електронну пошту) та повних комплектів (посилок з нагородами Новою поштою) учасникам конкурсу.

У дипломах та у подяках словосполучення «дистанційний конкурс» не вказується. Приклад диплому та подяки викладачу, які отримає кожен учасник конкурсу, ви можете переглянути на сайті конкурсу http://www.uafest.com.ua/palitra2.


Вікові категорії:

- Молодша: 3-6 років
- Середня: 7-10 років
- Старша: 11-13 років
- Юніори: 14-17 років
- Молодь: 18-22 років
- Дорослі: 23+

Номінація "Образотворче мистецтво"

Умови участі та порядок проведення:

Одна заявка – до двох конкурсних робіт

- для участі у конкурсі необхідно заповнити заявку на сайті конкурсу http://www.uafest.com.ua/palitra2.

- у заявці необхідно додати фото конкурсних робіт. Якщо не маєте змоги додати фото безпосередньо у заявці, можете надіслати окремо на пошту або у вайбер

пошта: uafest.com.ua@gmail.com

вайбер: +380668261746


Усі конкурсні роботи розміщуються у ГАЛЕРЕЇ КОНКУРСНИХ РОБІТ на сайті конкурсу.


- Очікуйте оголошення результатів конкурсу, які з'являться на сайті конкурсу 19 квітня 2024 року, після оцінювання журі.

Після подачі заявки, на вказану у заявці електронну пошту, оргкомітет надішле вам лист-підтвердження про отримання заявки, у якому будуть вказані реквізити для сплати організаційного внеску (перевіряйте електронну пошту та папку СПАМ).

Організаційний внесок сплачується до 07 квітня 2024 року включно.

Учасник, який заповнив заявку, автоматично дає згоду на обробку персональних даних, а також згоду на використання фото матеріалів.


Нагородження:

Нагородження проводиться з урахуванням вікових категорій і передбачає присудження наступних звань: Лауреати I, II і III ступенів в кожній віковій категорії. (У конкурсі не передбачено дипломів «за участь» та дипломів «дипломант». Отже, усі учасники стають лауреатами різних ступенів).

Залежно від обраного комплекту нагород, учасник отримує або електронну версію диплому та подяки керівнику (надсилається на електронну пошту) або відправляється посилка Новою Поштою (оригінали диплому, подяки, фірмовий кубок, фірмова медаль).

Пересилання Новою поштою відбувається за рахунок учасників.

Заповнення дипломів відбувається на підставі інформації, зазначеної в заявці.


ФІНАНСОВІ УМОВИ

Оберіть нагородну продукцію, яку ви бажаєте отримати по завершенню конкурсу.

Благодійний організаційний внесок за участь у конкурсі

Одна заявка – один учасник або колектив до двох конкурсних робіт (один диплом)

При відправці двох або більше заявок від одного учасника чи організації, внески можна сплатити одним загальним платежем. Оргкомітет зафіксує оплату та на кожну заявку дасть відповідь про отримання оплати та реєстрацію заявки.


Вартість участі - Online комплект (надсилається електронною поштою):

100 гривень. У комплект входить електронний диплом та подяка керівнику, які учасник самостійно роздруковує у будь-якій кількості.

Вартість участі - Повний комплект (надсилається Новою поштою):

350 гривень. У комплект входить оригінал диплому, подяка викладачу, 1 фірмовий кубок та медаль (надсилається Новою поштою).

Також пропонуємо варіант отримання нагородної продукції, включаючи ІМЕННИЙ КАЛЕНДАР з фото учасника формату А3 (297×420 мм) на 2024 рр. Приклад календаря можете переглянути на сайті конкурсу http://www.uafest.com.ua/palitra2.

Календар в електронному вигляді, який ви самі роздруковуєте – 50 грн;

Оригінал календаря, надсилається Новою поштою – 100 грн;

Нагадуємо, що пересилання Новою поштою відбувається за рахунок учасників.

За бажанням, ви можете замовити додатковий фірмовий кубок – 300 гривень, додаткова фірмова медаль – 70 гривень, оригінал диплому (подяки) – 50 грн. Ці питання обговорюються з оргкомітетом: електронна пошта uafest.com.ua@gmail.com або VIBER +380668261746


Кількість заявок від одного учасника не обмежена, кожна заявка оплачується, оцінюється і нагороджується окремо.


Склад журі

В період підготовки і проведення конкурсу всі оперативні питання вирішує оргкомітет. До роботи в журі залучаються тільки висококваліфіковані фахівці в галузі культури та образотворчого мистецтва, медійні особистості, Заслужені працівники культури України, художники.

Склад журі буде опубліковано на сайті.

Рішення журі є остаточним і оскарженню не підлягає.

УВАГА! Відповідальність за авторський дозвіл на використання конкурсних робіт несе конкурсант.

• На всі конкурсні роботи учасники дають свою згоду на показ та публікацію автоматично при заповненні Заявки.

Приймаючи участь у конкурсі кожен учасник погоджується на виконання всіх пунктів цього Положення. При невиконанні умов Положення відбувається виключення учасника з програми виступів, без повернення вступного внеску.

Заповніть заявку за посиланням:

http://www.uafest.com.ua/palitra2/zayavka


Контакти організаторів:

Творча Агенція "UaFest", м.Київ

Офіційний сайт: www.uafest.com.ua

Підписуйтесь на офіційну сторінку у Facebook:
https://www.facebook.com/UaFestivalUa

Viber: +38 (066) 826-17-46

WhatsApp: +38 (066) 826-17-46

Telegram: https://t.me/UafestUa

Телефон: +38 (066) 826-17-46

E-mail: uafest.com.ua@gmail.com

Приєднуйтесь до наших спільнот у VIBER та TELEGRAM, щоби отримувати оперативну інформацію